Mijn nieuwste boek 'Wacht niet op de wind, ga roeien!' komt uit op 2 september!

Voor ondernemers die het zwaar hebben of gaan krijgen tijdens de aanstaande recessie.

Jos Burgers is volgens Managementboek Magazine de bestverkopende managementauteur van Nederland. Onderstaand een overzicht van alle leverbare titels van Jos Burgers. Voor meer informatie of het bestellen van boeken wordt u doorgeleid naar Managementboek.nl waar alle titels in voorraad zijn.

Wacht niet op de wind, ga roeien!

De klant als reddingsboei.

Thuis ben ik niet zo leuk!

Klanten vinden en binden, met een beetje humor.

Eén fan per dag

Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?

De Wet van Snuf

Wat je geeft, krijg je terug.

Jos Burgers over Klantgerichtheid

Drie bestsellers in één speciale editie.

Geef nooit korting!

En 30 andere adviezen over omgaan met prijsdruk.

Hondenbrokken

Ofwel, waar worden klanten écht gelukkig van?

Gek op gaten

Ontdek wat klanten écht willen.

No Budget Marketing

Het slimme alternatief voor het vinden en binden van klanten.

Klanten zijn eigenlijk nét mensen!

En 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken.

Professionals & Relatiemanagement

Durven kiezen voor klanten die waarde creëren.

Een hogere prijs is pure winst

Inclusief workshop om direct mee aan de slag te gaan.

Relatiebeheer als Groeistrategie

Uw huidige klanten zijn uw belangrijkste kapitaalgoed.

Met tevreden klanten schiet je weinig op (luisterboek)

Maak van klanten ambassadeurs.

Het was geweldig dat Jos deel heeft willen uitmaken van ons programma, echt ontzettend leuk! We hebben geluisterd, geleerd en vooral veel gelachen met en door Jos, voor herhaling vatbaar (dus 'ongelezen' boekjes moet Jos blijven schrijven!).

Evelien van Hengst | Root BV

Jos heeft andermaal aangegeven hoe de menselijke interactie werkt en dat het feitelijk heel eenvoudig is om positieve reacties te krijgen. Met de signalen die ik inmiddels heb gehoord ben ik er van overtuigd dat we met Jos’ presentatie een deel van het fundament hebben gelegd voor een klantgerichte organisatie.

Peter Idema | De Haan Advocaten & Notarissen

Het was een bijzonder geslaagde avond! Het optreden van Jos was geweldig, heel leuk, humoristisch en leerzaam! Ik weet zeker dat er heel veel van onze leden op zoek zijn naar de boren en gaten in hun bedrijven en dat de woorden druk en rendement hen niet los laten!

Monique van Breukelen | Ondernemerskring Woerden